sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

Lyhyt päivitys

Perjantaina tuli postissa alan julkaisu jota oon oottanu eli Suomen agilityliiton jäsenlehti Putkeen!
Lehdessä oli hyviä juttuja, harmi että ei tullu sillon viime vuonna tilattua tuota lehteä mut sillon oli omat syyt.
Olis hauska lukea ne edellisetkin julkaisut.


Ja niihin kämmekkäisiin, se toinenkin kappale valmistu sillon samana iltana kun olin saanu ensimmäisen valmiiks, oon kerenny jo muutaman kerran noita käyttämään!


Tuota vaaleenpunasta lankaa jäi vielä vaikka kuinka ja niistä miun vihreistä säärystimistä jäi myös aika paljon lankaa jäljelle niin meinasin tehdä muutaman parin lisää noita!
Vähän eri tyyleillä kokeilen.
Miun ensimmäisiksi tekeleiksi ala-asteella tehtyjen eripari lapasten jälkeen oon kyllä tyytyväinen lopputulokseen.

Tänään oon ollu vaa kotosalla.
 Kävin tossa päivällä valosaan aikaan Ginkon kanssa lenkillä, reilu tunti oltiin ja kun tultiin lenkiltä vein koiran sisälle ja tein pihalta lumityöt, toinen reilu tunti, kantelin puita verannan varastoon ja pyykkäsin...
Oikein bodya ja sporttia!

2 kommenttia:

Aurinkokujalla kirjoitti...

Kivat noi kämmekkäät. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijakisikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin + osallistu arvontaan.

-Hanna- kirjoitti...

Kiitos :) Joo käyn toki kurkkaamassa siun blogin!