lauantai 18. kesäkuuta 2016

Vaatepostaus

Olin tuossa aiemmin tilannu nettikaupasta muutaman vaatekappaleen sekä sillon mätsäri päivänä kävin enne näyttelemistä hakemassa pari kirppariostosta.

Kuvassa oleva ruutupaita ja saappaat ovat ne kirppis ostokset.
Tässähän tulee samalla päivän asu kuvakin koska olin juurikin tuossa vaatetuksessa, lisäksi nahkatakki ja laukku, tänään isännän kanssa asioilla Lappeenrannassa!


 Tykkäsin noista saappaista, hyvät jalassa ja korko ei oo liian korkee niin jaksaa kävellä enemmänkin ilman että jalat kipeytyy.

Toiselta tytöltä hain käsilaukun, hänellä jääny käyttämättömäksi joten kirppishintaan sain ihan uuden laukun!


Nettikaupasta sitten olin tilannu tuollaisen pitsitopin, kuvassa miulla on sen alla valkoinen toppi mutta luulen että vois mennä bandeu topinkin kanssa ihan hyvin jos oikein on kuuma ilma.


Toinen saman nettikaupan ihanuus oli tuo camo mekko!
Mie oon tuon tyylistä ettiny jonkii aikaa ja sitte ku se osu silmiin laitoin tilaukseen!


Vähän erilainen kun mitä oon tottunu käyttämään mut kun miulla ei oo mitään tiettyä tyylisuuntaa, vaan pukeudun siihen mikä tuntuu ja näyttää itestä hyvältä ja tuo camo mekko on kivaa vaihtelua!

Tänään Lappeenrannassa käydessä isäntä osti jotain rumpukamoja ja mie löysin Puuilosta tulevan pennun pedin, joka itseasiassa näkyy tuossa laukkukuvassa, olin tuommosen kopan hankkinu ja tuo pehmeä peti menee just siihen niin nyt on sit viimein kaikki mitä tarviaa.
Pentujen luovutus aikakin lähenee kovaa vauhtia, heinäkuun alku viikkoina se haetaan kotiin mutta päivämäärää ei olla vielä lyöty lukkoon.

Ei kommentteja: