torstai 13. elokuuta 2015

Keskiviikon iltakisat

Oltiin Ginkon kanssa oman seuran epiksissä Karhumäen urheilukentällä missä tullaan järjestämään Kymenläänin kennelpiirin piirinmestaruuskisat syyskuussa, testattiin kenttä.

Kisattiin itse 1. medi luokassa.
Rata oli tosi selkee ja yksinkertainen, ei ollu edes kontaktiesteitä.

Alkusuoran jälkeen kääntyi loivasti oikeelle kepeille ja olin ohjaavinani selkeästi mut Ginko juos ohi kepeistä ja saatiin yks kielto virhe.
Myöhemmin radalla miulla kävi joku ajatusvirhe ja unohin mihin oltiin menossa joka makso meille pari sekunttia, sitte muistin ja jatkettiin loppu puhtaasti maaliin.
Miun oli pakko jäähä vielä norkoilemaan radan läheisyyteen ja käydä rata mielessäni läpi että mentiikö nyt varmasti oikein mutta mentiin joo.

Suoritus riitti meille 2. sijaan!
Oon tyytyväinen vaikka harmitti virhettäkin enemmän se että unohin radan mut niin käy joskus!


Jossain vaiheessa miulta käytiin kysymässä että voisinko jäähä auttamaan talkoissa kun porukka oli sateen myötä kadonnut mystisesti niin lupauduin talkoilemaan.
Mie olin tuomarin sihteerin lappuliisa ja sitten luokkien välissä olin kentällä nostelemassa rimoja korkeammalle.
Kisojen jälkeen kaatosateessa kasattiin esteet peräkärryihin ja pakettiautoon ja mentiin hallille purkamaan kuorma.
Olin kisapaikalla puolen kuuden jälkeen, kisat alkoi kuudelta ja olin hommien jälkeen kotona puoli yksitoista illalla.

Tänään käytiin vajaa tunnin mittanen reipas kävelylenkki, muuta en oikein oo tehnyt.

Ei kommentteja: