maanantai 29. huhtikuuta 2013

Uusia harrasteita

Jäi ajoihin menemättä, puoleen yöhön näperrettiin Susukia että sen sai käyntiin mut sit muodostu ongelma kun se ei jääny käyntiin.
Laten ja Hessun kanssa sitä ihmeteltiin perjantai iltana ja Antin kanssa seuraavana päivänä tutkittiin, mie ku en noista sähköistä mitään tiedä.
Virtalukolta piti vetää yks piuha puolalle että se starttaamisen jälkeen jää käymään.

No ei siitä sen enempää..
Miulle oli tullu Ellokselta tilatut kengät ja ne on niin hienot!
Kävin ne hakemassa heti kun oli ilmotus tullu.
Oon kerenny jo niitä pari kertaa käyttämään.


Oon innostunu hulavanteesta, oon kattellu netistä HoopDancing videoita ja oon haaveillu osaavani joskus samanlaisia temppuja tuon vanteen kanssa.
 
Mutta koska miulla on vaan tuommonen kevyt lastenmalli, joka on melko vanha...
Oon sitä silti pyöritelly välillä ja innostuksissani kattelin netistä niin porukka on tehny ite noita vanteita joten neiti näpsänä halusin vääntää oman.
 
Antti sattu olemaan meillä kun höyrysin siitä et teen oman vanteen niin se sano että sillä olis PEX- putkea.
Tuumasta toimeen ja pätkäsin sopivan pätkän putkea ja kun ei ollu millä liittää päitä yhteen niin siihen otettiin pätkä jarruputkea joka saatiin tiukaks sinne sisälle ja sit teippiä liitoskohtaan.
 
PEX vanteen halkasija on 90cm ja tuon lastenmallin vähän alle 80cm.
 

Netissä porukka oli myös pällystäny noita ja päällystin tuon punasella sähköteipillä, ei se vielä oo ihan valmis kun ajattelin tehä mustia sattumia siihen.


Oon nyt jonki verra pyöritelly tuota uutta ja kokeillu jotakin ihan yksinkertasia juttuja, matka on pitkä sille tasolle mitä videoita oon kattonu...
Kaikenlisäks vanteen pyörittely parantaa lihaskuntoa, vähän tässä sivutoiveena oliskin sellanen kiinteämpi keskivartalo.
Ja koska miulla on selkä täynnä kaikenlaista vikaa niin lihaksia vahvistamalla selkävaivat vähenee.

Pyörittelen nyt noita niin kauan kun saan jostakin hankittua sellasen ihan oikean vanteen joka on nimenomaan tarkotettu hoopdancingiin.

Vappu lähestyy mut jotenkin en jaksa innostua siitä juhlasta, se on se ja sama.

Hauskaa vappua niile jotka sitä meinaavat viettää!

2 kommenttia:

emsuli kirjoitti...

ma tuun sun kans veivaa..veivaaveivaa! shake it sister!

-Hanna- kirjoitti...

Lets veiva!