Tänään mentii ajomestalle Jeepillä kun Suki nukku yönsä montulla.
Oltiin ensimmäiset paikalla.
Heräsin yöllä ajatukseen et joku on polttanu Sukin mut ei onneks ollu, siellä se oli rauhallisesti kohmeessa ku mentii herättelemää sitä henkiin.
Meni varmaa puolisen tuntia niin Jarkko ajo kuorma-autolla paikalle.
Miun apukuski Tomppa tuli kun löysi viimein perille!
Talkoo osallistujamäärä oli hyvinki vähäinen, kaks jäsentä (mie ja Jarkko) ja kaks hangaround jäsentä (Late ja Tomppa).
Jossainvaiheessa paikalle tuli kolmas hangaround mut se sitten lähtikin aika nopeesti.
Tän päivän saavutukset oli RTI-rampin korjaus, kantojen sahaus, yleinen kommunikointi sekä radan ja urien ajaminen.
Ensi ajattelin etten uskalla lähtee Suzukilla enää ajamaan koska siinä ei ollu käytännössä jarruja ollenkaa, siel oli vettä rummuissa.
Ekan nyppylän tulin rymisten alas, takapää pomppas kaks kertaa ilmaan.
Jarkko ajeli jonki aikaa montulla Sukilla ympyrää ja se vähän autto saamaan jarruja takaisin.
Siitä lähettiin sitte metsään, Jarkko ajo Sukin ja mie hyppäsin kyytii, Late ajo Jeepin Tomppa kyydissä.
Jossainvaiheessa paikalle tuli Laten töistä tuttu kaveri joka osallistuu kanssa kisaan ja joka ei oo koskaan enne ajanu metässä.
Se tuli kokeilemaan et millasta se on et voi perua nyt eikä tartte sit kisassa olla sormi suussa.
Kyllä se vaa meinaa kisaan tulla!
Pari kierrosta Jarkko ajo Sukilla, sai se sen jopa ristiriipuntaankin!
Late pukkas Jeepillä Sukia ja matka jatku.
Tauon jälkeen vaihettii Suzukissa kuskia.
Miulla alkaa olemaa jonkinlaista ajovarmuutta Sukin ratissa, tiedän nyt vähän miten sitä pitää ajaa ja kuinka paljon kaasua antaa mut enhä mie viel tunne sitä autoa kunnolla, kunha nyt pääsis sillä enemmän ajamaan ni oppisin kaikki sen oikut.
Tosi hyviä neuvoja oon saanu Jarkolta ja Paulilta että miten kannattaa ajaa, ei vaan tuolla radalla vaa yleispäteviä neuvoja.
Oman rundin jälkeen pakattiin Suzuki Mersun kyytiin ja lähettiin ajamaan kotiinpäin.
Oon oikeesti kiitollinen et Jarkko kehtas lähtee viemää Suzukia, olis ollu ihan hirveetä ajaa se takasin.
Nyt pitää pajottaa sitä lisää; säätää jarrut TAAS, tehä puskuri ja vetopiste taakse, snorkkelin hattu jos kerkee, tankki jos kerkee sekä murros oikeelle jos kerkee.
Jarrut on nyt tärkeimmät, niistä riippuu miun kisaan osallistuminen.
Vaihoin Poloon talvirenkaat ja kävin hakemassa Ginkon porukoilta, se oli ollu siellä eilisestä lähtien hoidossa kun myö oltiin pitkää päivää talkoissa.
Kaivoin samalla kisaa varten todella seksikkään sinisen pottakypärän aitasta.
Sillä kelpaa ajella!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti