maanantai 19. maaliskuuta 2012

Alla vieras voima

Olin päikkäreillä ja sit heräilin siinä.
Olin laittanu puhelimen äänettömälle etten heräis jos joku soittaa ni sit katoinki et oli tullu puheluu ja viestii Impin omistajalta et se on kaatunu tallin pihalla ja lyöny päänsä et jos haluisin tulla Impin kans valkkaan ku se ite ei sit kyenny menee.

Mietin et kerkeenkö ku oli alle tunti et se alkais.
Lupasin tulla.
Äkkii kahvit naamaa ja vaatteet niskaa ja menoks!

En oo enne käyny ees Impin tallissa mut Susa neuvo ja miul oli ennestää joku pien haju et mis se on.
Löysin perille ja sit kävin harjaamaa ja varustamaa, 15min kerkesin kävellä kentällä ennenku Niina tuli.
Siinä oli toinenki ratsukko samaan aikaan.

Oon siis menny Impillä edellisen kerran joku reilu vuos sitten 10min.
Että hyvät lähtökohat.

Valkka meni kuitenki erittäin hyvin, paremmin ku olin oottanu.
Impi oli reipas ja kuunteli melko hyvin ku aiheena oli et pitäs saada sisäpohje läpi.
Impillä se ei kuulemma aina oo iha helppoo.
Yllättävän hyvi meni, yhe ainoon kerra se säntäs johonki ku haettii pyöreyttä, ni se säntäs sit omin luvin vähä kovempaa mut meni pyöreenä hei!
Kerran käynnin aikana se oli lähössä johonki ku se alko vähä kuumenee lopputuntia kohen.
Tyytyväine olin tuntii!

Harmitti vaa se et Susa ei ite voinu ratsastaa...


First Impression "Impi"


Ei kommentteja: