tiistai 18. tammikuuta 2011

kirja löytöjä

Eilen kävin heti töitten jälkee laittamassa Polon ajoon ja onneks laitoin koska siin on viel muutama homma mikä pitää tehä; bensansuodatin ja termostaatti vaihtaa jotka haettiinki tänää ja ostin myös jäähdytysnestettä koska luultavasti sitä pitää laksea pois kun termarii vaihtaa ja L vaihtaa sen miun kans koska en edes tiiä mistä sitä termarii lähtee ettimää ni se löytää sen kyllä.

Olin tänää töissä Pololla, kulki ihan kivasti ja oli tosi lysti aja ihan ikiomalla autolla!

(remontin aikainen kuva)

Tänään sain sen verran aikaseks että kävin lävistäjällä näyttämässä sitä miun uutta lävistystä niin siihen vaihettiin pitempi tappi koska oli niin paljon turvonnu et olis iha koht ruennu tappi ahistamaa.
Mie niin tykkään käyä siellä Kikillä koska se on asiallinen ja osaa hommansa. Mie oon kaikki paitsi kaks lävistystä käyny ottamassa siellä.

Kävin sit kans kirjakaupassa huvikseni vaikka epäilin etten löyä mitää ku en varsinaisesti lähteny mitää ettimää mutku se sattuu olemaa lävistys/tatuointi liikkeen vieressä.

Kas kummaa, siellä oliki sitte alennukset ja löysin kolme niistä kirjoista joita oon ettiny ja halunnu lukea. Olen kyl lähinnä ettiny käytettynä niitä mut ei ole löytyny mut nyt löyty ihka uusina.

Eli ostin:



Tuulen viemää (894s) elokuvan oon joskus nähny ja Kotiopettajattaren romaanista (542s) oon nähny TV-sarjan joskus aikoinaan, Anna Karenina (999s) ei oo mitenkään tuttu ennestään.
Kaikki on kuitenkin klassikoita!

Lepäilin vähän ku tulin kotiin ja kävin viel pienellä kävelyllä Ginkgon kanssa, lähtiessä olin pahalla tuulella mut piristi mieltä käyä sen kans ulkona.

Lappeenrannan kaupunki sai miulta tänään postia mut siitä enemmän sitten kun saan vastauksen!

2 kommenttia:

maisamiisa kirjoitti...

Mie just sain luettua kotiopettajattaren, oli kyl hyvä! :)

-Hanna- kirjoitti...

Miul on pahasti keske, mut oon kyl tykänny tähän asti!
Harmittavan vähän vaa kerenny lukemaan sitä... :(