torstai 25. heinäkuuta 2013

Kesätreffit

Oon vahingossa pitäny taas vähä hiljaisuutta täällä blogin puolella mutta eihän tätä lue kukaan muutenkaan!
Heh.

Viimeviikonloppuna oltiin Keuruulla Jeeppikerhon kesätreffeillä.

Mie pääsin töistä perjantaina yhen aikaan ja heti kun tulin kotiin niin lähettiin ajelee kohti Keuruuta sinisellä Jeepillä.
Kuten aina kun johonkin ollaan lähössä niinon jotain ongelmaa, se sama navigaattori joka ei miulla toiminu Outokummun reissulla ei toiminu nyttenkää joten ajateltiin et kokeillaan päässä perille ilman navia.

Savitaipaleen ABC'llä ohi ajo punane Wagoneer joka bongas meidät siitä pihasta, teki uukkarit ja tuli juttelemaan.
Olivat menossa samaan paikkaan niin ajettiin letkassa perille asti!

Ei myö oltas sinne perille löyetty ominemme, oli se sen verran monen mutkan takana.

Kun saatiin auto parkkiin ja teltta kasattua mentiin seurustelemaan muitten kerholaisten kanssa ja jossain kohtaa iltapalalle.
Ruoka oli melkein kaikin puolin pettymys mut kyllähän sitä nyt söi.
Eikä se edes ollu sitä mitä kerho oli tilannu joten siitä antovat noottia leirikeskukselle.

Lauantaina aamupalan jälkeen jossain vaiheessa lähettiin ajamaan mut myö jätettiin meiän sininen parkkiin ja päästiin sitte Jeepsterin koeajossa olleen Grandin kyytiin joka oli Ismolla kokeilussa.
 Myö päästiin ajamaan sitä, Late ajo metsään mennessä ja sit sitä kävi muutki koittamassa.
Mieki pääsin sen rattiin!

Se oli ihan hyvä ajaa mut ei sieltä oikein nähny mitään.
Niin sileet renkaatkin oli ettei kannattanu ees koittaa niin helpon näkösiä mäkiäkään ku ei se olis päässy ylös, mut yhen suht jyrkän mäen ajoin pariinki kertaan ku siinä oli hyvä pito.

Varoin kyl ettei vahingossakaa mee liian läheltä puita ku kikkailin sen kanssa, oli nimittäin autolla hintaa sen vajaa sata tonnia!

Mie oon iha normaali

Lähettiin sitte Ismon kyydissä takas leirintäalueelle kaupan kautta.

Ruuan jälkeen kävin naisten kans saunassa mut uimaan en menny ku just toipumassa lentsusta, vieläkin välillä yskittää ja saa niistää.

Ajettiin kaikki autot rantaan yhteiskuvaan, yks auto taitaa kyllä puuttua tuosta kuvasta.

Illalla oli pienet geimit, oli rasteja joissa piti suorittaa erinäisiä tehtäviä, renkaan pyöritystä, tikanheittoa, kasvomaalausta yms.

Valittiin myös perinteiseen tapaan äänestyksellä vuoden Jeep ja vuoden extreme Jeep.
Laten sininen voitti vuoden Jeep palkinnon ja extreme Jeep pytyn voitti tuo eturivissä näkyvä keltanen Comanche.

Myöhemmin illalla oli kolikon heitto jossa oli palkintona kolmen litran viskipullo.

Mie johdin viskikisaa jossainvaiheessa mut joku pääs lähemmäs.
Se pääty kyllä jakoon kaikille että sain maistaa!

Sunnuntaina lähettiin ajamaan Jarkon ja Piian perässä kotiin päin, niillä on tuo ruskea Wagoneer eturivissä mutta se oli niillä Mersun perässä lavetilla.

Hirvee pentukuume tuli kun niillä oli mukana 11 viikkonen valkosenpaimenkoiran pentu!

Hauska reissu kaikin puolin vaikka vähän meinas väsyttää kotimatkalla mut onneks olin matkustajana ni vetelin päikkärit.

Illalla haettiin sitte elukat hoidosta ja maanantaina reippaana töihin!