sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Harrastuksen elvytystä ja muuta selvitystä

Meillä on uus projekti, tulee olemaan paljon hommaa mut toi on vähä niinkuin remontoi-mieleiseksesi-projekti!
Yritän hänksättää tuossa mukana niin paljon kun osaan ja pystyn.


Oon haaveillu koristevyöstä, itsetehtyä jostain hienosta ketjusta.
No nyt miulla on hieno aihio!

Ketju on sellasta erittäin kevyttä antiikkityylistä koristeketjua.
Pistoolilukko löyty omasta jemmasta ja meinasin sen jollain sprayllä tms maalata tuohon ketjuun sopivan väriseks kun on nyt siis metallin värinen.


Jotain koristuksia meinasin vielä tuohon ite ketjuun laittaa mut visio ei oo vielä selvillä, siihen saakka se menee käytössä noinkin kunnes keksin siihen jotain kivaa.

Mie oon yrittäny harrastaa hooppaamista, eli vannetanssia jo jonkin aikaa.
Nyt täällä kämpässä kun on tilaa vähän riehua sen vanteen kanssa ja opetella uutta niin oon saanu lisää intoa.
Edellinen kämppä oli niin ahdas että juuri mahtu pyörittämään lanteilla jos seiso tietyssä kohtaa lattiaa.
Täällä mahtuu vähän irrottelemaan ja pihalla on tilaa kun on niin rauhallisella sijainnilla niin ei oo kauheesti sitä ei-toivottua yleisöä!

Tänään opin melkeimpä vahingossa pari uutta käsitekniikka juttua ja yhtä hankalampaa isolaatiota pitää työstää.
Joku kerta kun ilmat vähän vielä lämpeää niin meen tuohon ulos niin ei haittaa jos vanne karkaa tai putoaa kun ei oo vaaraa särkeä mitään!

Miun vanne on Polypro matkavanne, oon miettiny et tekisin ite vähän isomman ja painavamman, olin vaa jo haudannu sen haaveen kun ei olis mahtunu pyörittämää mut nyt ajatus alkaa uudestaan itää.

Ei kommentteja: